WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...


أنا إمرأة جميلة وأنيقة اسمى غادة
اعمل دكتورة بالمملكة العربية السعودية انا امرأة
جميلة ورومانسية جدا ومن عائلة كريمة واعشق
السفر واجتماعية جدا وسوف اقابل شريك حياتى
قبل إتمام الزواج لنتعرف على شخصية بعضنا


طولى 169 سنتيمتر , وزنى 65 كيلو جرام
انى فى اوائل الثلاثينيات من عمري وليس معى اطفال
لون بشرتى قمحي وجميلة وشعري أسود وناعم
دينى مسلمة والحمد لله وحالتى الاجتماعية مطلقة
اعمل دكتورة فى مستشفى طوارىء الملك فيصل

أرغب بالزواج من رجل او شاب زواج شرعى
على سنة الله ورسوله شرط يكون جاد واتمناه
يكون طيب ومحترم وانيق ويهتم بحاله ولا يوجد
عندى شروط اخري فى شريك حياتى واتمنى
يوافق على السفر الى المملكة للاقامة معى هناك



طريقة التواصل مع دكتورة غادة :للتواصل مع دكتورة غادة شارك طلب الزواج الخاص بها على مواقع التواصل الاجتماعى مثل فيس بوك أو جوجل بلس أو تويتر وأكتب مع المشاركة وسيلة للتواصل معك وسوف تقوم بالتواصل معك فورا بعد رؤية مشاركتك

إرسال تعليق

  1. هلا في د/غادة
    أنا من اليمن
    اسمي:عمار
    العمر39 سنة

    ردحذف
  2. هلا غادة انا والله عظيم حاب زواج بصدق وصراحه اناجاد في زواج والله عظيم ايذا انتي صادقه في زواج تفضلي ياغادة تواصل واتس اب 00967712594261

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top