WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...


أنا اسمى أميرة فتاة سعودية مثقفة وذكية
أنا من المملكة العربية السعودية وفى الثلاثين من عمري
أنا فتاة بيضاء البشرة وجميلة اتمنى اجد شاب او رجل
للزواج يقدس الحياة الزوجية ويكون طيب وغير عصبى


طولى 168 سنتيمتر , وزنى 68 كيلو جرام
بشرتى بيضاء , لون شعري أسود وناعم
دينى الإسلام , حالتى المادية ممتازة بفضل الله

اعيش فى الرياض بالمملكة عندى اخوين لكنهم تزوجوا
وانا اعيش حاليا مع امى وابى اتمنى يجى شريك حياتى
الى السعودية لاتمام الزواج ويعيش معنا فى البيت
لانى ماقدر اترك ابى وامى لحالهم وهذا كان سبب
تأخري فى الزواج لانى ارعى ابى وامى , والسلام عليكم


طريقة التواصل مع الآنسة أميرة :

للتواصل مع الآنسة أميرة شارك طلب الزواج الخاص بها على مواقع التواصل الاجتماعى مثل فيس بوك أو جوجل بلس أو تويتر وأكتب مع المشاركة وسيلة للتواصل معك وسوف تقوم بالتواصل معك فورا بعد رؤية مشاركتك

إرسال تعليق

  1. انامن اليمن موافق يااميره من مارب مراد العمر٢٨ الموهل مساعد طبيب
    ٧١٦٥٥١٩١٣

    ردحذف
  2. انا ناصر من صعيد مصر عايز زوجه تانيه ميسوره الحال طيبه 00201025703900

    ردحذف
  3. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ممكن نتعرف علا اي سيده لزواج انا 45 سنه مقيم في لبنان طول 190 ووزني 85 اسمر حنطي ارغب بزواج بزوجه ثانيه انشالله ورقمي 037 046

    ردحذف
  4. هلا ممكن الزوج منك سني 38سنه

    ردحذف
  5. انامحمد من اليمن طبيب ارغب بالزواج بك يا اميرة للتواصل 771885790 واتس

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top