WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...


‫مازلت عذراء! لأن الرجال الجيدون موجودين فقط في الروايات

مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش

 الحمد لله بشهادة الناس اللى حواليا انى جميله ومحترمه ومؤهل جامعى لكن مسألة الجواز عندى متعسره جدااا جدااا بيجى معايا بالعكس يعنى الى اشوفه واعجبه هو ميعجبنيش والعكس


والفتره الى فاتت قابلت اكتر من عريس محصليش قبول ولا ارتياح 




من كام يوم قابلت عريس مواصفاته كويسه جدا واهلى موافقين بيه وقاعدين يضغطوا عليا انى اوافق بس انا محصليش برضه قبول ولا ارتياح لانه اقصر منى ولبسه مكنش مرتب واستايله قديم جدا وحسيت انى مش مرتاحه

البيت عندى بيضغطوا عليا انى اقابله تانى واوافق عليه لكن انا مش حاسه بقبول على الرغم ان مواصافاته حلوه شغله ومؤهله لكن شكله معجبنيش وطبعا كل الى حواليا متجوزين سواء اقاربنا او جيرانا والكل عمال ينتقدنى انى لسه متجوزتش مع انه نصيب ومش بايدى

والبيت بيضغطوا عليا عشان اوافق عليه خايفه اوافق واندم وخصوصا ان شكله معجبنيش وطريقة لبسه غريبه وقصير عنى

 انا دايما ادعى ربنا ومش بتبطر والله ده عشان مظلموش ولا اظلم نفسى هو موافق عليا ومستنى ردى وانا ضغط عليا من كل ناحيه ونفسى افرح بجد بس حاجه تبهرنى وتفرحنى لانى اتكسرت كتير وعانيت كتير اوى

إرسال تعليق

  1. انا رجل ثلاثينى ابحث عن انثى للزواج

    ردحذف
  2. انا مصري مسلم سن 46 ملتزم اسم حماد منفصل عن زوجتي الي الابد. عوز اتزوج من صحابة الطلب واي شرط لكي انا التزم به وعندي اولاد مع امهم انا عبش مع اهلي اتصلي بي لاشرح لكي عن اي سوال عني رقمي 01559696475

    ردحذف
  3. انا رشيد من المغرب 48 سنه 212644277400+

    ردحذف
  4. أنا محمد عندي 35سنة وعايز زواج من سعودية جميلة ودة رقمي للتواصل‏‪0106 885 9034‬‏

    ردحذف
  5. أرغب بالزواج من ست سعودية اوخليجيه تكون اربعينيه متدينة وجميلة

    ردحذف
  6. اريد بنت زواج وهذا رقمي من السعوديه جاد جدا ومعاد فيني صبر يوم واحد والله العظيم جوال 996541228991 يالله ياكريم اطرحني في احلا عروس بالدنياء وابغاها تكون رومنسيه وسكسيه كماان وااااوو على شان كل يوم اطيح في الكس لحس لين اشبع

    ردحذف
  7. انا نعيم من الجزائر عمري 41سنة مطلق بدون أطفال انا موافق هذا رقم الهاتف 00213540425640 أو الواتساب 00213540425640

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top