WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...

أنا أميرة سعودية مطلقة من أسرة ثرية أرغب في الزواج الجاد من رجل عربي لا يهم من اي بلد العمر بين25 و35 سنة وأنا أتعهد بدفع المهر وتحمل تكاليف الزواج والمساعدة بالمال لزوجي لعمل مشروع يحقق منه دخل لنا لو يرغب إن لم يكن له عمل.



طريقة التواصل:

للتواصل معي الآن واتساب مباشرة 
أضف رقمك
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

إرسال تعليق

  1. ماشالله ممكن تواصل ب whatsap

    ردحذف
  2. انا الشريف ابوالليل مؤهل جامعى اريد الزواج من انسانه خليجيه مسلمه سنيه للتواصل اولا على الايميل znznhh54x@gmail.com

    ردحذف
  3. انا يمني وعمري30 وموافق للزواج بش وذا ايميلي
    a772783102a@gmail.com

    ردحذف
  4. أتعرفي عليه انا صادق hani.als@hotmail.com

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top