WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...

أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة وعندي شقة مش عايزة غير راجل وبس

وعايزاك تتجوزني عرفي ليلة واحدة بس وعندي شقة وكل حاجة لو موافق اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

افرض اتجوزت واحد وطلع ما بيعرفش تتحسب عليا جوازة على الفاضى ؟

الزواج العرفى دمه خفيف و فى حالة فشل الزواج ما يتعدش على الزوجين يعنى مش هيتقال ان الواحد او الواحدة مطلق او مطلقه كتيير وكمبيوتر الاحوال المدنية ما بيعدش غير الزواج الرسمى فقط


سجل بياناتك اسفل الصورة






سجل بياناتك كاملة هنا

العنوان: زواج عرفي



foxyform



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. للتواصل معي ادخل هنا


من مميزات الزواج العرفى ان كل منا مش مضطر يعيش كما يحدث فى الزواج الشرعى غصب عنم علشان ما يفرحش فيه حد فى حالة الفشل ورقتين هيتقطعوا وكل حى يروح لحاله


من مميزات الزواج العرفى ان المرأة الحاضنة زوجها السابق ما يقدرش يسحب منها حضانة اطفالها

أنا محترفة زواج عرفي وده رأي فيه



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. للتواصل معي ادخل هنا

وانت كرجل رأيك إيه ؟!


إرسال تعليق

  1. اى وحده تحب المتعه عرفى أو أى أن كان انا جاهز 01020548125

    ردحذف
  2. صباح الخير يا قمرايه اريد بنت من سوهاج ربنا بيحبك وانشالله يكرمك بابن الحلال
    انا اسعد من سوهاج وحضرتك كلميني وربنا يعوضني خير واسعدك معاي لو صادقه وجاده رقمي 01158203126

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top