WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...

أنا مدام مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة

افرض اتجوزت واحد وطلع ما بيعرفش تتحسب عليا جوازة على الفاضى ؟

الزواج العرفى 


دمه خفيف و فى حالة فشل الزواج ما يتعدش على الزوجين يعنى مش هيتقال ان الواحد او الواحدة مطلق او مطلقه كتيير وكمبيوتر الاحوال المدنية ما بيعدش غير الزواج الرسمى فقط



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. للتواصل معي ادخل هنا

أو


سجل بياناتك اسفل الصورة



سجل بياناتك كاملة هنا

العنوان: زواج عرفي



foxyform


من مميزات الزواج العرفى ان كل منا مش مضطر يعيش كما يحدث فى الزواج الشرعى غصب عنم علشان ما يفرحش فيه حد فى حالة الفشل ورقتين هيتقطعوا وكل حى يروح لحاله


من مميزات الزواج العرفى ان المرأة الحاضنة زوجها السابق ما يقدرش يسحب منها حضانة اطفالها

أنا محترفة زواج عرفي وده رأي فيه


أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. للتواصل معي ادخل هنا

وانت كرجل رأيك إيه ؟!

شاهد المزيد 

إرسال تعليق

  1. عاوز اتعرف عل بنت اتزوجها

    ردحذف
  2. عوز وحده جمده اتجوذه عرفي لايوم وهي تقرر نكمل ولا لاء

    ردحذف
  3. سلام عليكم انا محمود من محافظة الشرقية ومقيم في الاسكندرية ٣٩ سنة مطلق المهنة طباخ اسماك بدوار على بنت الحلال للزواج تكون لديها سكن وتقبل الزواج العرفي لا يهم الجنسية المهم الأصالة والتفاهم المتبادل الجميع موافق انشاء اللة رقمي واتس او فون 00201094844404

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top