WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...

نعم أم لا

لو نعم ..

اضغط ع WhatsApp للتواصل معي

والصورة أولا

وضع قلب وأكتب نعم

ثم ريتويت للتواصل مع الشخص المناسب

لو لا ..

اقتراحي لصديق مناسب




للتواصل معي

اضغط على زرار التغريدة بالاسفل

لعمل ريتويت للطلب على حسابك تويتر


طريقة التواصل

اضف رقمك بالموقع أسفل

WhatsApp


إرسال تعليق

  1. انا عايز اتزوج قبل رمضان كل عام وانتم بخير انا عندى 42سنه وعايز الحلال وعندى والحمد لله شقه تمليك وارغب فى زواج خلال وده رقة التليفون للجادين فقط لانى جاد جدا ان شاء الله 01094208583

    ردحذف
  2. سلام عليكم انا محمود من محافظة الشرقية ومقيم في الاسكندرية ٣٩ سنة مطلق المهنة طباخ اسماك بدوار على بنت الحلال للزواج تكون لديها سكن وتقبل الزواج العرفي لا يهم الجنسية المهم الأصالة والتفاهم المتبادل الجميع موافق انشاء اللة رقمي واتس او فون 00201094844404

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top