WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...


أخو جوزي نام معايا وأنا في شهر العسل وأقوله أخوك ممكن يشوفنا يقولي لأ ده معاه ناس في الشغل وهيتأخر


 في البداية في الصباحية بارك لي وسلم علي وحضني حضن جامد قدام أخوه اللي قالي عادي وباسني من خدودي وخلا أخوه خرج واداني واحدة ماشبك وكنت خلاص هاجبهم في الكلوت بعد كده وأخوه مش موجود طلع لي الشقة وخدني على السرير وخلع لي ملابسي حته حته بحركات مثيرة وحسيت بعسلي ينزل آه متعة حلوة وطعمها حلو أوي وأنا نفسي بس خايفة وأقوله أخوك ممكن يشوفنا يقولي لا ده معاه ناس في الشغل انتي نفسك في النيك وخايفه من الحبل ولا ايه أقوله آه آه آه وينكني نيك رومانسي وأنا لسه في شهر العسل وعطشانة نيك أوي وأخوه مراهق وكيفني أوي وأقوله أنت حلو أوي نكني كل يوم قالي خلاص ماشي بس ابقي تعالي أوضتي عشان ناخد راحتنا وصورني الفيديو ده ... مشاهدة الفيديو



إرسال تعليق

  1. السلام عليكم أنا جمال من الجزائر ممكن ارملة أو مطلقة لي زواج شرعي

    ردحذف
  2. أنا د نور
    دكتور أسنان
    30 أعزب
    رقمي 01019257974

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top