WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...


افرض اتجوزت واحد وطلع ما بيعرفش تتحسب عليا جوازة على الفاضى ؟

الزواج العرفى دمه خفيف و فى حالة فشل الزواج ما يتعدش على الزوجين يعنى مش هيتقال ان الواحد او الواحدة مطلق او مطلقه كتيير وكمبيوتر الاحوال المدنية ما بيعدش غير الزواج الرسمى فقط


من مميزات الزواج العرفى ان كل منا مش مضطر يعيش كما يحدث فى الزواج الشرعى غصب عنم علشان ما يفرحش فيه حد فى حالة الفشل ورقتين هيتقطعوا وكل حى يروح لحاله


من مميزات الزواج العرفى ان المرأة الحاضنة زوجها السابق ما يقدرش يسحب منها حضانة اطفالها

أنا محترفة زواج عرفي وده رأي فيه




وانت كرجل رأيك إيه ؟!


ادخل سجل رقمك للتواصل معي

هنا

إرسال تعليق

  1. انا باسم المنعي من اليمن ارغب بالزواج من مطلقه او غرباء او ارمله للتواصل الجاد واتس 00967774635104

    ردحذف
  2. انا والله عظيم صادق في زواج والله وثم والله صادق وحاب واحدة صادقه في زواج تواصل واتس اب 00967712594261

    ردحذف
  3. انا احمد اعيش بالمملكه ومن مواليدها واردني الجنسيه وارغب بالزواج مسيار تكون ارمله او مطلقه وعمري ٣٦ يفضل التواصل جوال 0598426999

    ردحذف
  4. انا احمد اعيش بالمملكه ومن مواليدها واردني الجنسيه وارغب بالزواج مسيار تكون ارمله او مطلقه المهم تقدر الحياه الزوجيه وعمري ٣٦ سنه ويفضل التواصل جوال 0578426999

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top