WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...



تداول الآلاف من مستخدمي موقع "فيسبوك" صورا لمصعد داخلي زجاجي "أسانسير" من النوع الذي تستخدمه معظم المولات بالقاهرة، وبدا المصعد محطما وقد انقطعت الأسلاك التي تحمله.



وقال محمد نمره، ناشر الصور، إن حادثة سقوط المصعد وقعت داخل مول "سيتي سكوير" المتواجد في الرحاب، وأضاف أن إحدى الفتيات دخلت المصعد قبل سقوطه بأقل من دقيقة، وتابع : "الحمد لله البنت ربنا نجاها".



وكتب :"كنت في City Square الصبح في الرحاب, وركبت أسانسير, وخرجت منه ودخلت بعدي بنت, وفي أقل من دقيقة تقريبا, أسلاك الأسانسير إتقطعت ووقع بالسقوط الحر وإرتطم بالارض وتحطم تماما زي ما انتو شايفين في الصورة!".
وتابع :"مش بنتكلم عن سقوط أسانسير في مبنى حكومي متهالك قي الصومال, ده في مكان رأسمالي هادف للربح ومتأجر بالكامل تقريبا لأحسن مطاعم وكافيهات في مصر, يعني مش معقول مش عايزين نضحي بشوية أرباح في مقابل شراء أسانسير محترم من شركة كويسة".




ما كتبه نمرة لاقى تفاعلا واسعا من مستخدمي فيس بوك، وانتقد معظمهم غياب الصيانة في معظم مرافق العاصمة والمحافظات.


إرسال تعليق

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top