WhatsApp

 
Click here to get WhatsApp
👇👇👇👇👇

مشاركة مميزة

أنا إتجوزت وكأني متجوزتش مازلت عذراء لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات اضغط على صورتي للتواصل معي واتساب دلوقتي حالا

  مازلت عذراء! لأن الرجال الجيِّدين موجودين فقط في الروايات مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش تاني  الحمد لله بشهادة الناس...


أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. ادخل هنا للتواصل معي

افرض اتجوزت واحد وطلع ما بيعرفش تتحسب عليا جوازة على الفاضى ؟

الزواج العرفى دمه خفيف و فى حالة فشل الزواج ما يتعدش على الزوجين يعنى مش هيتقال ان الواحد او الواحدة مطلق او مطلقه كتيير وكمبيوتر الاحوال المدنية ما بيعدش غير الزواج الرسمى فقط


سجل بياناتك أسفل الصورة



سجل بياناتك كاملة هنا



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. ادخل هنا للتواصل معي

العنوان: زواج عرفي



foxyform


من مميزات الزواج العرفى ان كل منا مش مضطر يعيش كما يحدث فى الزواج الشرعى غصب عنم علشان ما يفرحش فيه حد فى حالة الفشل ورقتين هيتقطعوا وكل حى يروح لحاله



أنا محترفة زواج عرفي وده رأي فيه



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. ادخل هنا للتواصل معي

وانت كرجل رأيك إيه ؟!



إرسال تعليق

  1. والله بحبكم كولكم تسلام

    ردحذف
  2. أنا راجل أواخر الثلاثينات حابب أتعرف على إنسانه ناضجه لعلاقة خاصه وفى سريه تامه وده رقمى01274144758

    ردحذف
  3. الى مداام رشا ارغب في الزواج منك عرفي ان مهندس مصري 00966561660058

    ردحذف
  4. أريد زواج عرفي في محيط القاهرة أعزب وسيم ٣٧ hr شركة مقاولات اذا فيه مجال رقمي للتواصل 01558784497

    ردحذف

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

 
Top